Monday, September 1, 2008

Assalamualaikum Nubies.




Nubhan ingin mengambil kesempatan ini untuk menyusun sepuluh jari dan memohon keampunan dan kemaafan daripada semua warga Nubies sekiranya ada salah dan silap, terkasar bahasa hingga menyinggung perasaan.

Harapan Nubhan, jalinan silaturrahim yang terbina antara kita semua tidak akan terputus begitu sahaja. Semoga Allah swt. mengampuni dosa kita dan senantiasa memberi rahmatNya kepada kita.

Akhir kata, semoga amal dan ibadah bulan yang mulia kita kali ini adalah yang terbaik dari yang terdahulu.

Selamat berpuasa.

Amin.

20 comments:

fatinRahman @ mistakengirl said...

Nubhan! Kenape anda nampak kurus? huhu..

Selamat Berpuasa di bulan Ramadhan yang mulia ini. Semoga diberkati dan juga murah rezeki hendaknya. :)

kyrun_q said...

Kepada Nubhan sekeluarga,
selamat menyambut Ramadan Al-Mubarak dan m'jlni ibadah puasa disulami bersolat Tarawih dimlm nya

Semoga diberkati dan sakses selalu... amin!

maxx said...

Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak pd Nubhan n family serta Nubies yg lain.....

nubhania said...

selamat berpuasa nubhan...

ilah91 said...

selamat menyambut ramadhan al-mubarak, nubhan. semoga bulan puasa ni, nubhan jalankan ibadah dengan lebih banyak dan semoga rezeki nubhan semakin bertambah.nubies akan sentiasa menjadi tulang belakang nubhan dalam kerjaya nubhan.

.ilah garang.

Shima said...

Selamat Berpuasa too... =)

Anis Hayati said...

Selamat Berpuasa juga untuk Nubhan sekeluarga & Nubies.

.Anis Hayati.

Jimmie said...

Selamat Berpuasa Nubhan.... :)

Harapan semoga Nubhan terus success dlm kerjaya seni anda.....

batu belah_batu bertangkup said...

hye abg nubhan!...
selamat berpuase jugak...ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna untuk kita berdua...huhu

p/s:jeles taw abg nubhan g the zone kat jb tuh...hwa!!!!

rainscarlet said...

nubhan selamat berpuase juge..
semoge ibadah kite diterima Allah..
Amin..

Anonymous said...

Selamat berpuasa... Nubhan & semua Nubies.
Moga success selalu...Amin

sherrysofiya said...

Dear Nubhan,

Selamat Berpuasa..

Boleh tak bagi badan tu berisi sikit ..jangan la kurus sgt dik..
boleh... kan..

caca said...

To Nubhan & Nubies..

Selamat berpuasa

nessa said...

wasalam abg an :) selamat berpuasa juga kepada abg an, abg an nmpk kurus sgt lah, jga kesihatan eek abg an, :) ingat neesa tak abg an ehe?

aweqn9 said...

slamat berpuasa 2 abg nubhan, family n all nubies!!! abg nubhan, nk tny lh,btul ke 1 ramadhan ari 2 abg g bazar batu kikir with naim???if btul, story lh kt blog ni...

erin_aida said...

selamat berpuase, abg an...=)
semoga abg an dpt menunaikan fardhu ramadhan dgn sempurna....
n, lg 1....nme la kurus sgt ni???
x ske la abg kurus2...
makan la byk skit....huhuhu....
mkn tempoyak 2 byk2....biar bes0 skit....nnti x ensem la klu abg kurus sngt....ok...dgr ckp erin, k...hahaha....

Farehan said...

hehe. :p. aku pon. aku nie sebenarnya byk buat dosa kat nubhan sebab byk KUTOK nubhan. hehe. budak budak macam aku nie manalah nak reti. nak tengok yg best dan yang hensem. yerr. alah. kawan kawan semua gila sangat kat nubhan. rimas lah dengar nama nubhan jerr...

hehe. :p. nie lagi terus terang tauw!!

Farehan said...

er..nama blog kita....www.murderculpritlover.blogspot.com.

nie tak sengaja. tiba tiba jer terpakai email mak. hehe. :p.

yani said...

selamta berpuasa buat nubhan se family n nubies2

adeq said...

salam nubhan..selamat hari raya..
1stly,thanx 4 coming to uma terbuka gemilang mirza kat papar (sabah) baru2 ni.nubhan cute sgt.suara nubhan paling adeq suka.tp sedih gak sbb xdpt gmbr ngan nubhan.oh ya,kalo sudi,nubhan link la kat blog adeq:
http://adeq2070.blogspot.com or kat fs/emel:adeq2070@yahoo.com.
psn buat nubhan; elakkan kontroversi jauhkan bad story. be a good singer.adeq minat sgt kat nubhan.kat fs,adeq wat muka nubhan jadik background..hrp nubhan xmrh..heheh.moga success slalu.