Thursday, September 25, 2008

Dengarnya... Nubhan baru pulih!


Oleh Normah Becok



CIK Normah tumpang gembira apabila Nubhan sudah beransur pulih daripada sakit selisih tulang belakangnya. Terkejut juga Cik Normah apabila dapat tahu bintang AF6 itu jatuh sakit.

Itulah, sakit tak mengenal tua atau muda, kalau sekali datang tak sempat bagi salam pun. Cik Normah pun ngeri apabila sebut bab sakit ini. Tetapi kita hanya merancang, Tuhan juga yang menentukan. Nak tak nak, kita kenalah hadapi dugaan ini dengan kekuatan.

Sebenarnya Cik Normah dengar cerita daripada kawan Cik Normah seorang supermodel yang baru meningkat naik mengenai kisah Nubhan lagi. Tapi bukanlah mengenai kisah sakit yang dialami Nubhan itu, sebaliknya mengenai alkisah peminat Nubhan.

Gara-gara minat dekat Nubhan dan ditambah pula di bulan Ramadan yang berkat ini, peminatnya siap menamakan anak buahnya yang baru lahir sebagai Muhammad Nubhan Ramadhan.

Amboi, sampai ke tahap begitu sekali peminat Nubhan ye! Tak salah pun, tapi Cik Normah sudi kongsi dan siarkan di ruangan tersohor yang menjadi ikutan ramai pihak ini.

Apabila sebut bab anak ni, Cik Normah memang sensitif sebab almaklumlah Cik Normah belum dikurniakan anak. Cik Normah pun macam Dynas yang tak pernah putus berusaha dan mengharap supaya kehidupan kami nanti akan ceria dengan kehadiran anak. Insya-Allah. Doakanlah Cik Normah cepat dapat anak ye!


Dipetik dari Berita Harian

5 comments:

UcU mAnjA said...

wah..
tegar gile letak nama NUBHAN...
tak per lah,
selain dari namanya yang unik...
maksud nya pun sedap...

tak sia Pak Cik Ahamd dengan Mak Cik Badariah letak nama NUBHAN...
ok lah tu!!!

semakin ramai lah nama nubhan dekat Malaysia ni kan...

soke, soke, soke, soke..

pokcu said...

cuti panjang le nub,,

Anonymous said...

dah sembuh eks...alhamdullilah..
rest panjang yer han...
i will always support u.. luv u..yeah!

fatinRahman said...

OMG!! i just looooove the header!!

*drool*

tasyadieya said...

cayalah nubhan...kesian plak dgr dier sakit...nubhan sekarang dah ramai peminat tau...mmg power la...