Thursday, July 17, 2008

Perlantikan AJK Nubhan FC


Assalamualaikum.

Adalah dengan ini dimaklumkan, perbincangan telah diadakan bersama dengan penasihat-penasihat Nubhan FC dan Nubhan berkenaan dengan pentadbiran dan perjalanan kelab Nubhan FC. Setelah diperbincangkan, kami memutuskan bahawa ahli jawatankuasa (AJK) untuk pentadbiran kelab Nubhan FC akan dilantik oleh Nubhan diatas nasihat penasihat-penasihat Nubhan FC iaitu Vernon Kedit-Jolly, Fatimah Abu Bakar dan Genervie Kam. Keputusan untuk melantik AJK ini telah diambil kerana kami berasakan Nubies yang bakal dilantik adalah di kalangan orang yang telah dikenali dan dapat menjalankan tanggungjawab dengan baik.

Walaubagaimanapun, jawatan AJK di dalam pentadbiran kelab akan dibuka untuk dibawa bertanding oleh mana-mana individu yang berminat selepas jangka masa setahun. Jangka masa setahun yang diberikan kepada AJK yang dilantik adalah supaya kelab dapat berdiri dengan lebih kukuh sebelum mengaplikasikan sistem demokrasi pada tahun hadapan di mana AJK untuk kelab Nubhan FC akan dipilih oleh Nubies sendiri.

Senarai penuh AJK yang bakal dilantik untuk tahun ini akan diumumkan semasa majlis “Sepetang Bersama Nubhan” yang bakal diadakan pada 19 Julai 2008 ini. Semua Nubies dijemput hadir untuk memeriahkan acara dan sekaligus mengenali lebih dekat AJK-AJK yang akan bekerja untuk kelab.

Sekian terima kasih.

Nubhan

No comments: