Wednesday, July 16, 2008

Satu Perjanjian




11 comments:

izwayomie said...

CAyalah!!!
Tahniah nubhan...

YaYa said...

tak sabor nk tnggu kuar lam paper

INtan said...

CONGRATS Nubhan!

Semoga berjaya!! Good luck!!
All the best!

pJah said...

tahniah nubhan...cayalah
;)

double2H said...

tahniahhh...
semoga bintang terus bsinar...
ni baru betul2 CAYALAHHH...!!!

adryana said...

tahniah..
jgn persia2kan peluang yg ada..teruskan usaha..
bukan senang nk jd artis ning baizura dan mendapat pengurus seperti vernon...gud luck!!!

aku miesya said...

tahniah nubhan...semoga dgn usahasama ini dpt menaikkan nama nubhan menjadi bintang yg bergemelapan satu hari nanti.sbg peminat kami akan terus menyokong nubhan sampai bila2..CAYALAH NUBHAN!!

airoda said...

CONGRATS NUBHAN!!!
wish u great success in ur future!!
semoga rezeki nubhan lagi murah lps ni..Insya Allah.

ilah91 said...

nubhan dah berjaya sekarang kan, tambahlagi dh ade kontrak ngn dorang. semoga nubhan berjaya kat luar sana, kalau rasa cm nak terjatuh je, igt nubies. haha~

.:: Hani ::. said...

cayalahhh... tahniah Nubhan =)

Firman Nurmie said...

cayalahh......lepas ni karier nubhan akan lebih baik di bawah pengurusan Vern dan Ning. Macam Nikki.CONGRATULATION dan jgn sia2 kan peluang yang dah ada dalam tangan...dan yg penting bila dah berada diatas jgn la BODOH SOMBONG...